....Tentang Aku dan Dia...

Rose Aimi Mohd Razali & Mohd Hafiz Bin Jamil

Selasa, 19 Julai 2011

kelas agama dan sej...

haha...ustaz2 have a magic power smpai aku yg mgtuk jd ta ngtuk ble dy aja...funny time today is...ustaz..mgjar tengt tjuk BERIMAN DENGAN QADA DAN QADAR...
situasi 1...
USTAZ:ALLAH jdikan kite sebgai mnusia untuk melahirkan anak...bukn untuk bertelur
AKU:mukew yg mngtuk...haha
USTAZ:mana ade mnusia brtelur...cntohnya ros ckp...(time ny ustaz mule ktuk aku)abg...thun ny ayg ta na beranak...ayg na bertelur

abeh satu clas ar glak kt aku...mukew aku merh pdm gler...hanis tah hapa2 tepuk tgn...

situasi 2...

USTAZ:cikgu ros...(aku)...bce hujah nya...
AKU:(mlu2)...qada dan qada...bla bla bla................

tetibe.stu claz glak...tkjut ar aku...upenye ustaz wrestling ngn amar hadi..siap cubit2 ag...haha..tah hapew2 cm budk2...

SEJARAH

time ny ta de pew sgt...tp time hafiz lalu hanisah btuk2...haha aku phm lew tu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan