....Tentang Aku dan Dia...

Rose Aimi Mohd Razali & Mohd Hafiz Bin Jamil

Isnin, 18 Julai 2011

kod gitar satcy-kisah dongeng...faveret aku






Intro Em F# G F# Em G F#

Em D C
Ku sedar ku tak seberapa
G Am
Jika dibanding mereka
G F# B7
Yang jauh lebih megah dari diri ini


Em D C
Apa yang mampu ku berhias
G Am
Hanyalah hati yang ikhlas
G F# B7
Terpendam simpan untuk dia yang sudi


Am D
Mencintai aku dengan seadanya
G C
Mencintai aku bukan kerna rupa
Am
Dalam waktu sedu
B7
Dalam waktu hiba
Em E
Ku harapkan dia rela


Am D
Mencintai aku dengan seadanya
G C
Sanggup menerima insan tak sempurna
Am B7
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Em
Kisah dongeng saja


Em D C
Belum pernah ku merasakan
G Am
Dipeluk dalam dakapan
G F# B7
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Em D C
Sanubariku memerlukan
G Am
Kehadiran seorang teman
G F# B7
Tulus mencurah kasih sepenuh hati


Am D
Mencintai aku dengan seadanya
G C
Mencintai aku bukan kerana rupa
Am
Dalam waktu sedu
B7
Dalam waktu hiba
Em E
Ku harapkan dia rela


Am D
Mencintai aku dengan seadanya
G C
Sanggup menerima insan tak sempurna
Am B7
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Em
Kisah dongeng saja

Tiada ulasan:

Catat Ulasan