....Tentang Aku dan Dia...

Rose Aimi Mohd Razali & Mohd Hafiz Bin Jamil

Isnin, 18 Julai 2011

Cerita tentang aku....aimi@rose@rosero@ayu...

aku...Rose aimi...aku ta ety wt blog2 ny...hanis la suh wt keje mrapuw ny..klu aku buat 1st time then tetibe lawa tahniah la pda aku...hik3...aku ank bongsu dri 6 adik beradik...ini lah aku..owg pgl aku si pipi tembam..tembm kew?wuhuhu...






next pic,my bbf!best buddy forever,best fren forever and butang button forever...haha pew tu butang button forever?ia adlh cetusan idea dri cik hanisah nabilah kite...yg tdug ungu tu..mse kteowg fom 2..believe or not,kiteowg sume kwn dri fom 1 tau..jgn men2...persahabtn terjlin di 105...mse tu powan ade dlm 9 owg,laky ade dlm 7 owg gtu kowt tah tlupew...yg len2 india ngn china...klas 1 malaysia ktekan...wuhuhu..mse tu mrs.choong ajo..wndu dy...jum knl2... kwn aku ny
yg tdug purple...(DRUMyg  SIKIT)nisah...yg nisah pgg tu nabila,yg sowg2 tat blkg wt peace tu hanis,yg tdug itam beg ungu ama,sblh dy pinat..yg dpn aku dn shud..aku bju kunig,,haha...ny tat pdg esplanade,larian 1 msia tu...enjoy glew...wlupun blwk umh kaki sume ase na pth je..


ny gmbe tjuk kaki tade pape pun haha..tlebh sowg...nape?minah menyibk mai daaaaaaaa




LWE TA AKU EDIT?LWA LA TU..HASIL TA TITOW MLM

my  parents yg tersayang...puan nooraidah dan abh mohd razali...ayh yg penyayg sgt..ta pena memarahi aku..kmi slalu susahkan mk dn abh.salm mf dri amy adek badek yg len...bah,jgn isp rokok,abh da skit truk da.. amy na tegur ta brni hmmm...ha ny kat teluk cempedak..cheratg...sposor by abg yus...tengz a lot my bro!

1 ulasan: